2014. február 3., hétfő

Kötelezők még egyszer


Az előző blogbejegyzés után több visszajelzést is kaptam. Köszönöm ezeket. Ezek a visszajelzések többnyire két kritikát fogalmaztak meg.

1. Nagyon leegyszerűsítő a technika, mert a szépirodalmi alkotások többnyire ennél bonyolultabbak.
Ezzel maximálisan egyet kell értenem. Ez a technika nem is arra való, hogy valaki felkészüljön az emelt szintű irodalom érettségire, sokkal inkább azoknak kívántam támpontokat adni, akik sokat szenvednek a kötelező olvasmányok megértésével és feldolgozásával.

2. A leírás nehezen érthető.
Erre a kritikára készítettem egy gondolattérképet, szerintem hogyan nézne ki Shakespeare műve ilyen formán feldolgozva.
A kulcsszavak mellett gyakran mindenféle ikonokat is láthattok, ezek vagy a szó mögötti jegyzetet jelentik, ilyenkor elég ha rajta hagyjátok a kurzort, meg fog jelenni a szöveg. Máskor pedig linket tettem a szavak mögé, ezekre kattintsatok.

Ha nagyon átláthatatlannak tűnik, akkor kattints fent középen a "collabs/expands all notes" ikonjára (fura molekulának tűnik). Ilyenkor bezárja az összes ágat.

A térképet itt találjátok meg.

Jó kattintgatást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése