2012. szeptember 20., csütörtök

Tanulókártyák a telefonra

menü
A reggeli kávé szürcsölése mellett keresgéltem Nektek valami érdekes mobil alkalmazást, amikor rátaláltam az Anki-ra. Ettől annyira lelkes lettem, hogy egy gyors regisztrációt és letöltést követően már használom is, szóval tessék vigyázni, a dolog kissé addiktív! :)

képpel támogatott szókártya
Létezik ugyanis a ankiweb.net oldal - itt lehet egyébként e-mail cím és jelszó ellenében regisztrálni - és létezik egy AnkiDroid nevű ingyenes alkalmazás, amelyet a mobilodra tölthetsz le. Én az AppleStore-ban nem találtam meg.

A programmal tanuló kártyák hozhatók létre. A tanuló kártyákról itt már írtam szótanulókártya néven. Nos ez lényegében nem más. Az ott leírtakat annyival egészítem most ki, hogy nem csak szavakat lehet vele tanulni, hanem kérdések is beírhatóak, pl.: mi Litvánia fővárosa?, így gyakorolható a válasz.

Az alkalmazás lehetővé teszi saját kártyák készítését, sőt megosztását is. Ebből következik, hogy másik paklijait is elérheted, tanulhatod. A program még arra is képes, hogy figyelmeztessen a gyakorlásra, a telefonodra letöltött paklikat pedig offline bármikor tudod használni. A végére pedig egy angol nyelvű oktató film.

Jó tanulást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése